CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, April 16, 2011

aku la hero dunia

aku bosan pulak...tadi aku buka facebook dan kawan aku tagged aku dekat satu video..pergh....memang smart abis! dah lama aku tengok video tuh, tadi aku tengok balik. dan sebab kebosanan aku telah gantikan watak utama tuh kepada watak aku...hahah

kepada musuh dan kawaan aku time sekolah dulu (dulu selalu gadoh dengan budak ni), abd salam abd manaf, aku telah mencilok video ni...jangan marah...~lalala...~

p/s: video ni starting dia lama sikit, jadi sabar menunggu..tapi bukanlah lama sangat.

www.this-is-my-story.com/v/6P1W2508D7N4

tengok video ni korang...aku lah penyelamat dunia. Bila dah tengok, aku harap sangat dapat jadi realiti..amin...

bangga menjadi HIDAYAH DZULKIFLI. hahaha =)

0 comments:

Post a Comment