CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, April 26, 2011

hyun bin ku

aku baru balik dari seremban...kesian odah, kena buat operation...tak tahu pun rahim dia bernanah. patut lah perut dia membengkak.

dengan tak mandi terus pergi klinik haiwan kat seremban. buat ultrasound, operation dengan cuci perut, semua nya kena charge RM350.00. tapi tak kisah, janji kucing aku sihat balik...wuwuwu.... 8_8

doktor haiwan tu pun handsome kut...walaupun cina, tapi ramah gila..dia panggil aku adik.. *_*..wink..wink...sedangkan dia pun muda lagi...serious handsome weh...

tapi sehandsome dia tak boleh nak kalahkan Hyun Bin aku..siapa hyun bin ni?..hyun bin is my current hero yang mula wujud dalam hidup aku..

siapa tengok cerita Secret Garden, mesti kenal hero aku ni...aku suka dia...macho sangat!!! haha...

cuba layan ost drama ni...best gila =)



ok...nak tengok odah...assalamualaikum

4 comments:

Unknown said...

odah??haha..rinduu kat abu lacit...t'ingat si din tuu dok selalu sebut abu lacit..hahaha! :) kenangan2~

hidayah dzulkifli said...

haha...abu lacid dah mati..sob..sob...
si din kokodon tuh memang...
mmg kenangan btol ngan korang.. =P

pikasya said...

wey..ta hensem pong si hyun bin nei.cte nei pon ta besh.heee..jgn mara ya ;)

hidayah dzulkifli said...

pika dengki...hyun bin ak hensem, kacak, dan menawan..cite ni pun best gile...

Post a Comment