CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, April 12, 2011

need more shoes

assalamualaikum

wawawa...aku dambakan kaki yang sempurna.... 8_8 (muka mengharap)...

aku memang tak da mood kalau nak shopping kasut. aku bukan tak bersyukur dengan kaki aku, tapi...

kalau nak beli selipar, sandle atau sport shoes, ya aku akan dapatkannya dengan saiz yang normal..tapi bila nak beli high heels...damn!!! susahnyaaaaaaaaa...kadang-kadang sampai tak da size.

dan aku perlu bersabar, pergi every single shop kat satu shopping mall yang besar untuk mencari high heels..oooooo...penatnya, jangan cakap. siapa yang pernah bershopping kasut dengan aku saja yang tahu..abang-abang dengan kakak aku pun tak larat.dan hanya ayah aku saja yang boleh bersabar dengan keadaan ini..thank you abang dol...

dan aku tak sangka la, rupanya penyanyi Yuna Zarai tu pun menghadapi problem yang sama...huhu sebab tuh ayah aku cakap, kalau aku pergi jalan-jalan, then jumpa kasut size aku, beli je la. tak kisah mahal atau tak, sebab bukan senang nak jumpa..dan sebab itulah sampai sekarang, pantang jumpa kasut size aku, aku dengan bangganya akan sebat...hahaha

aku dambakan kasut seperti ini ( but not red in color)


memang melambak kat luar sana, tapi tak da size aku... =(..walaupun aku pergi kedai yang branded, tak semua provide my size..ouh,,,,i am hopeless.

dan aku sangat jelez bila kawan aku beli kasut ni:


well, aku bukan jelez dia beli kasut tuh, tapi aku jelez sebab kaki dia capable of any design!...wuwuwuw...

kadang-kadang aku akan jumpa saiz aku..tapi dengan syarat aku kena pandai pilih design... dan hari tu aku telah jumpa satu kedai di JUSCO Melaka yang menyediakan kasut untuk saiz besar..yeah..yeah.. =)

thank you ~BERRY~..lepas ni i datang kedai u ok???

my shoe

3 comments:

Unknown said...

wahh sejak bile pandai pakai heel neh? baguslah TNB tampin mengajar student utk bergayaaa! :)

hidayah dzulkifli said...

haha...jibab, kt kolej ak suka pkai selipar jepun..lari dlm hujan pun bole....

Unknown said...

HAHAHA..abes kat TNB tade ujan ke? hahahaha! :) ..baguslerr da berubahhh..da makin lawaa lerr aku tgk yee~ :)

Post a Comment