CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, April 11, 2011

segala macam

assalamualaikum...
adoi, baru aku perasan, most my entry tidak dimulakan dengan salam. apa nak jadi la...
ok, hari ni aku bagi salam.... =)

kalau last few week, aku bit messy sebab nak siapkan report..sekarang ni hati aku berdangdut riang...bukan sebab report dah siap, tapi ni dah minggu akhir..hahahh
mula-mula tu rasa cuak kebabeh, bila fikir report, presentation (oh....slide tak buat lagi)dengan segala macam...serabut aku..time tu lah aru nak mengiyakan cakap Cheryl Cole "too much of anything can make you sick"..then aku ambil pendekatan buat satu-satu...

yang menjadi problemma aku adalah..when i ask even a question dekat group page dalam face book...most my friend LIKE my question without answering that question...wawawa...=(

dah lama sikit baru lah muncul jawapan yang aku nanti-nantikan yang juga kena mengena soalan yang telah aku utarakan...alhamdulillah

then aku perasan masalah ni makin menjadi-jadi di mana bila ada budak lain tanya soalan; the same thing happen where they love to click LIKE to those qustion...
habis soalan itu adalah untuk di LIKE kan tanpa dijawab..dan ia mengambil masa untuk dijawab.

tapi, secara terus terang aku tak kisah..suka hati dia orang lah nak like ke tidak kan..kadang-kadang fahaman orang lain bercanggah dengan fahaman kita sendiri. aku pun kadang-kadang LIKE dengan soalan diaorang..kalau rasa nak jawab, sila la jawab..kalau tak nak, biarkan saja..am i right?

dan semalam aku mimpi Bruno Mars...well...well...rezeki aku lah malam tadi.
gila happy..dan cinta aku makin mendalam pada dia(simbol love keliling kepala aku)...aku tak ingat jalan cerita mimpi aku, tapi yang pasti ada abang Bruno aku..

you got your own style bebeh...


dan kepada penyanyi Eric Clapton..terus terang saya katakan...saya amat tidak setuju anda nak bawa muzik Jazz..tahu tak lagu anda adalah salah satu daripada inspirasi saya.dan saya memang tak boleh masuk dengan muzik jazz..suara anda yang husky+rock tuh selalu menjadi peneman tidur saya dari sekolah rendah. walaupun anda sudah tua, lagu anda sangat memberi jiwa kepada saya..jadi keputusan anda membawa muzik jazz buat saya takut genre tersebut tidak "kena"dengan anda...huahaha..

anda memang seorang yang santai..

tapi Eric, abang saya yang minat anda setuju dengan keputusan awak..damn!!!!saya berdebat dengan dia...

dan jika anda membaca ini eric, can you do me a favour? please send my regard to Bryan Adam. both of you are my inspiration..love you guys....



anda sangat lah kacak di mata saya bryan...am crazy your voice and your songs...

0 comments:

Post a Comment