CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, April 15, 2011

=)

pagi-pagi hari yang indah dan sejuk ni aku mulakan dengan assalamualikum =)

tahu kan anda betapa gumbiranya aku? kegembiraan yang mengisi setiap cell dalam badan aku telah menimbulakan aura yang uncontrollable sampai bersinar-sinar keluar dari liang roma kulit aku...kemilauannya memancar-mancar pada orang sekeliling, hingga menimbulakn rasa iri hati orang lain! ha...nampak tak? betapa gembiranya insan yang bernama Hidayah berbintikan Dzulkifli ni..

jantung aku menyanyikan lagu Inikah Cinta dari Akim, mulut aku senyum manis macam Siti, kaki aku bergoyang-goyang menari macam Stacy, tangan aku menari-nari di keyboard ala pemain piano untuk menaip entry ni....begitulah gembiranya aku...

kakakakakakahhhhhh...hari ni last =)
walaupun budak belah utara dengan pantai timur semalam dah last, aku peduli apa kan. janji aku habis hari ni...hahahah

err, semalam aku pergi hantar evaluation form kat boss aku. macam-macam pulak dia tanya aku. gila mcam interview. lepastu mintak report, dia nak tengok sekali.
ala....dah la tak siap lagi.aku kata in progress...nasib baik la dia tak kisah kan..
yang penting, dia dah bagi aku markah...honestly, aku satisfied with the marks!

kepada koling gilo, aku takkan jumpa kau lagi..apa saja perlakuan kau kat aku, aku malas nak ingat, aku pun dah malas nak cerita pasal kau..no point!
dan aku pun pelik kenapa ada budak-budak ni sedih nak tinggalkan tempat kerja? aku lagi suka ada la..

aku tak sabar nak balik kolej, selesai tugasan aku yang terakhir sebagai seorang pelajar dan aku tak sabar nak grad.. =)

ok, as a conclusion, life is good (tak da kena mengena dengan entry aku)..just enjoy yourself..besok nak packing baju and ensure everything is well prepared before gerak ke kolej..
i miss u, kolej..... wuwuwu 8_8

0 comments:

Post a Comment