CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, April 24, 2011

geng less and 18-1

assalamualaikum kepada semua warga blogger yang dekat di mata apatah lagi di hati..
sesungguhnya, aku telah mengkhianati janji aku sendiri yang konon-kononnya satu hari mesti satu entry..tapi last-last aku juga yang tak buat, seminggu biarkan blog aku ni tak ber update. apa musat?(kenapa maksudnya) aku jadi macam ni? you are so mean hidayah... ye ke?

let me tell you, apa dah jadi hidup gadis ni sejak seminggu yang lalu...

17 april 2011
-bergerak ke Unikop dan berjumpa semua ahli unit 18-1 block c, taman koperasi polis..
lalala~~~ gumbiranya hati ku.... bertambah gila happy jumpa geng less ku...
-senja tuh terus pergi giant...nak beli barang keperluan sebagai penumpang di kolej..wuwuwu..

18 april 2011
- bergerak ke department Office management untuk mengahantar report yang dah banyak kali edit bersama geng less...
petang pulak pergi taman layang-layang, jalan-jalan, rasa penat sangat badan macam nak melayang

19 april 2011
- went to giant again, makan kfc dan beli kek untuk surprise party athirah, roommate aku...
-petang, sibuk mengedit slide bersama geng less sebab besoknya kena present..practice, practice dan practice sampai malam....

20 april 2011
- semua geng less menunggu giliran individual untuk presentation...gabra yang amat menguasai diri bila dah lama tak buat presentation...tapi, everything went smoothly...alhamdullilah,i like... v*_*v
-malam pergi ke IKEA Damansara sebab terhingin nak cuba makan meat ball...wuwuwu..sampai je kat sana, dah habis pulak...sob..sob..sian cik fadz yang terhingin sangat nak makan...akibat ketiadaan makanan yang bernama meat ball tuh, maka aktiviti para geng less adalah mengambil gambar yang sebenarnya dilarang dilakukan di sana...

21 april 2011
-dari pagi sampai petang duduk dalam bilik..borak-borak dengan roommate..hilang rindu aku kat diaorang...
-malam, pergi IKEA sekali lagi sebab nak makan meat ball..yes..yes...dapat juga makan..

22 april 2011
-bergerak ke kewangan untuk ambil slip exam muet, buat tuntutan mara dengan deposit asrama..penat pulak naik turun pejabat nak mintak cop..dah lama tak berjalan, rasa penat pulak...tu la hidayah, gemuk lagi, kan cepat penat 8_8
-petang sampai malam, aku pergi ke SOGO..bukan bershopping, tapi teman kakak senior aku amik gaji..sambil ambil gaji, sambil tuh jalan-jalan..jelez pulak tengok dya merangkap junor aku bershoppig...ngengenge...

23 april 2011
-dari pagi sampai malam duduk dalam bilik, sebab semua geng less aku dah balik kampung masing-masing..bai bai korang...sob..sob..i lap (love) you all...
-malam sampai pagi bergosip dengan ahli 18-1..teringat zaman dulu-dulu time aku duduk dalam bilik ni...sob..sob...

24 april 2011
- 9 pagi tadi ak dah balik tampin..sekali lagi aku dengan berat hati tinggalkan kawan-kawan aku kat unit 18-1..selalu, kalau cuti sem, aku sama-sama balik dengan diaorang, sekarang...
- belum hilang sedih aku, tadi pukul 7 aku dapat tau pak ngah aku meninggal...innalillahi wainna ilaihi rojiun...besok nak balik kampung lagi sekali, sebab besok baru kebumi kan jenazah..

jadi..begitulah hari-hari yang aku lalui untuk seminggu ni...

walau apa pun...alhamdullillah, alhamdulillah, alhamdulillah, aku dah habis kursus diploma, tunggu result yang final saja..tak sangka aku, kejap je rasa masa berjalan, tak sedar pun... "masa berlalu, tanpa ku menyedari"( nyanyi ala-ala penyanyi nora).
3 tahun tu tak terasa pun lama, umur aku pun dah 21..sedangkan mula-mula masuk belajar baru 18 tahun..kejap kan???

kepada ahli geng less...thanks korang for everything..jangan lupa susah senang kita nak tamat kan diploma ni...insya allah, kalau ada rezeki, kita jumpa masa degree nanti. doakan yang terbaik untuk kita semua..kalau boleh biarlah kita ni satu kos, satu universiti, satu rumah dan segala-galanya satu sebab kita semua satu Malaysia..

dan kepada semua unit 18-1 tak kisah pada senior yang dulu dan kepada junior yang sekarang..terima kasih atas segalanya..thanks for the joy, love and your care..dekat unit tu lah, ibarat rumah ke dua kita..banyak masa dan moment kita dapat dekat situ sebab duduk jauh dari family..dan terima kasih untuk seminggu terakhir yang aku dapat dari korang sebelum aku betul-betul tinggalkan unit dan kolej tuh..(oh, aku sangat sedih dan touching sekarang)...sekarang ni, aku tengah pejam mata dan ingat muka-muka korang yang selalu dengan aku dari dulu sampai sekarang(gila sedih pulak aku)..sob..sob..do your best in your life korang...kasih sayang korang adalah semangat aku..i love you all and hope you guys feel the same way too...

1 comments:

Anonymous said...

yaya~ takziah wt arwah pak ngah ko.be strong k. n thanx jgk utk ko sbb sudi jd kawan aku. (: i love u.

Post a Comment