CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, April 15, 2011

mereka...

assalamualaikum

aku....speechless...nak kata sedih, tapi dari pagi tadi aku lah orang paling bahagia.
hari ni last practical. entry pagi tadi, punyalah aku happy, tapi sekarang rasa sebak sikit. tipu lah, aku kata tak terasa sedih nak tinggal tempat aku timba pengalaman ni.
walaupun 3 bulan setengah, at least aku telah diexposekan dengan dunia pekerjaan sebenar..

suka, duka, dengki,gurau senda...tuh semua aku lalui kat sini, gossip apatah lagi bila kakak-kakak kat sini dari tingkat bawah sampai kat department ni satu kepala dengan aku. tapi sekepala macam manapun diaorang dengan aku, aku tak pernah nak over selagi diaorang masih lagi tua dari aku.

tadi, rehat 2 jam aku tak balik rumah, rasa malas pulak. pergi lah makan dengan diaorang. patutlah kakak-kakak ni tak nak makan, kata kenyang. tapi rupa-rupanya...

tara!!!!!


diaorang buat surprise party untuk aku..sesungguhnya aku tak tahu menahu langsung dan sangat lah mengalami kejutan budaya..supervisor aku pun join, betul aku terharu..
dah lah, kitaorang suka mengumpat supervisor yang serious tuh,tapi aku tak sangka dia puji melambung aku punya evaluation form dengan dalam speech dia tadi..thanks a lot tuan haji..



lepastuh, diaorang suruh aku bagi ucapan..huhu...nak tak nak aku bagi ucapan jugalah, apa ucapan aku? biarlah rahsia...segan, gugup, main hentam semua ada la tadi..tapi yang bagusnya, dia orang dengar dengan khusyuknya..

aku tengah bagi ucapan terakhir...



dah tu, siap bagi cenderahati kat aku, wuwuwuw..lagi la mak terharu



perempuan cina yang tolong sampai kan hadiah kat aku ni, baik gila dengan aku..cik lee paik kim, selalu tanya aku macam-macam...best tau dengan dia ni...tadi pun dia terkujat bila dapat tau aku abis hari ni..

ni hadiah yang aku dapat, shawl color biru...



habis je makan-makan tadi, sebelum balik, aku salam la diaorang semua. diaorang asik cakap;sunyilah office tuh bila aku tak da. entah lah setahu aku, kat office tuh aku senyap je..diaorang gossip je baru aku join in sekali..

kepada cik amat, lepas ni kita tak dapat nak lawan game lagi, walaupun hakikatnya saya selalu menang =)
dan lepas ni tak da la saya dengar angin kentut dari cik mat..hahaha..
dan saya tak kan dengar lagi suara cik mat yang tiba-tiba berubah jadi lembut gila bila isteri cik mat call..."helo, ayang"....hahaha



dan kepada kak mas, cerita anda setiap hari memang panassssss...dan akak sebiji macam abang naz melodi sebab semua cerita orang TNB tuh akak tau..huahaha, best gila gossip dengan akak. dan yang paling best, akak suka bawa saya jalan-jalan..dan masakan akak tadi gila superb!!!

dan kepada kak awin, kak rohaidah, kak ain dan kak fadzila..thanks selalu treat meal time dengan saya...

mereka yang baik dengan aku *_*




ok, cukup lah sampai sini relation aku dengan TNB tampin ni...oh sempat lagi akak ni mengusik aku tadi...tak nak jumpa india tu ke..hahaha, aku malas ambil port..makin layan makin menjadi nanti...

aku pun dah penat,jumpa lain kali ya...bai bai..

0 comments:

Post a Comment