CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, October 5, 2010

dah lama tak tulis blog..rindu sangat...
tapi lepas balik cuti raya, banyak asingment, quiz dan test! sampai sekarang masih banyak.

hari yang aku lalui dalam masa 2 minggu ni betul-betul mencabar mental dan fizikal aku.
berhari-hari tidur lambat, bangun awal, kerja yang banyak..badan aku sejak akhir-akhir ni cepat lesu. aku naik stress belajar sekarang.

presentation business plan dah habis. alhamdullilah aku puas hati,hampir satu sem aku kerah tenaga dan idea untuk subjek nih.macam-macam benda, sampai give up. sekarang nak buat report. besok ada kelas lagi..lusa ada quiz. minggu depan ada test.aduh,,,bukan mengeluh tapi aku sekarang cepat letih..

tapi bila aku pikir aku dah sem akhir, mungkin ini yang perlu aku hadapi dulu. sem akhir memang sibuk..

2 hari lepas aku ke Shah Alam. Lepas rindu aku dekat cik Jee.dulu dia jadi jiran aku, anak-anak dia baik ngan aku. nana anak dia yang ke2 iras rupa aku.tapi hari tu dia tak da. tapi seronok gila sebab jumpa member aku yang lain kat sana. 2 hari spent masa kat situ memang best..rasa macam aku duk kat tampin pulak..
pergi jalan-jalan, gather ramai-ramai, sangat seronok!

sekarang sibuk dengan class ngan asimen..aku cuma kena tahan berapa hari saja lagi untuk tunggu study week. mungkin masa tuh aku dapat rehat...

0 comments:

Post a Comment