CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, October 23, 2010

lagu favourite


waktu kecil dulu, aku suka dengar lagu yang sweet dan comel... ;)
dekat tadika banyak lagu kanak-kanak yang aku belajar selaras dengan cara pemikiran seorang kanak-kanak..seriously, memang banyak lagu aku belajar, melayu ada, english pun ada.. antaranya anak nabi kita, burung kenek-kenek, bangau o bangau, banyak lagilah sampai lagu negaraku pun aku belajar. kalau lagu english aku suka lagu ba ba blacksheep,hello how are you, old macdonald serta lagu yang seangkatan dengannya..tapi lagu favourite aku yang paling aku hargai maksud lirik dia adalah lagu i love you..

aku suka lirik lagu ni..simple, pendek, senang nak nyanyi dan punya maksud mendalam :

"I Love You
You Love Me
We Are Happy Family
With A Great Big Hug and
A Kiss from Me to You
Once You Said You Love Me Too..."

Selalu nyanyi lagu ni kat kucing aku..dulu kucing aku nama Ah Seng. Itu lah kucing pertama yang family aku bela..yang kelakar bagi aku, kalau nak nyanyi dekat kucing tu bila orang tak da, sebab aku malu...haha

0 comments:

Post a Comment