CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, October 8, 2010

alhamdulillah...aku dah baik semula dengan member aku. walaupun aku yang kena mulakan dulu, aku tak kisah dari aku bermasam muka, sedangkan banyak benda kitaorang dah lalui. aku akui semua orang ada kelemahan, termasuk aku.
sekarang satu benda saja dalam fikiran aku, kalau aku rasa aku tak boleh nak terima gurauan diaoramg, being silent is the best solution. dari aku selisih faham diam itu lebih baik..

dan sekarang, satu lagi benda yang sentiasa bermain kat fikiran aku ialah final exam. sesungguhnya aku takut sangat sem ni, since this would be my final year..harap yang terbaik dari Allah..

dan mulai dari besok hingga next week, aku akan sibuk dengan comment test. jadi hidup aku lepas ni ialah study, study, study....

go hidayah!!! you can do it! ;)

0 comments:

Post a Comment