CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, October 6, 2010

kadang-kadang aku pikir aku nih memang tak tau jaga perasaan orang ke, terlalu pentingkan diri ke atau aku ni memang tak da perasaan? aku tau kalau aku mengadu pasal orang lain, aku yakin lagi ramai orang mengutuk aku juga.

hari ni dalam masa tiga tahun aku belajar kat sini, first time aku rasa aku cakap lepas dekat kawan aku baik aku sendiri. masalahnya aku memang tak reti nak konrol marah. dan aku tau tadi dia cukup bengang dengan aku. tapi perbuatan diaorang tak reti nak cuba paham aku cukup buat aku fed up dengan diaorang tadi. permintaan aku bukannya besar, cuma mintak duduk kejap sebab aku penat berlari dari blok asrama ke deparment, aku baru sampai ajak lagi turun tangga. aku penat dan mintak duduk, sampai hati diaorang suruh juga turun bawah. apa salah kasi aku rest kejap?
kat bawah semua sit basah sebab hujan, sedang aku betul-betul rasa nak duduk. dan aku tak da mood nak belajar hari ni, jadi aku decide nak ponteng. bukan sengaja nak ponteng, tapi keadaan sekeliling yang buat aku jadi macam ni. aku tau dioarang nak larang aku ponteng, sesungguhnya aku amat menghargainya tapi diaorang memerli aku.
bukan cara aku untuk perli orang. maaf kepada kawan aku yang aku juga marahkan kau. kau try nasihatkan aku, tapi aku tak boleh terima nasihat kau kerana kau turut buat kesalahan yang sama macam aku.

kalau ikutkan isu ni pun tak besar. cuma aku suka pandang serious sesuatu benda. dan aku perasan lately ni aku cepat hemo. air mata senang saja turun..
aku tak tau besok apa persepsi diaorang bila jumpa aku. mungkin benci, mungkin meluat atau mungkin putus kawan?

sesungguhnya aku rindu sahabat baik aku dekat Tampin, diaorang saja yang memahami aku...

0 comments:

Post a Comment