CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, October 10, 2010

baru abis test kejap tadi...ok, alhamadullilah dapat buat, walau satu dua soalan kena hentam sikit..

semalam telefon ayah, dah lama tak dengar suara ayah..hilang rindu..semalam sibuk menyibukkan diri dengan membaca buku, biar tiada ruang kat fikiran aku fikir benda sedih. sakit nak cakp, sebab semalam tarikh keramat yang terbukti dia bukan untuk aku. sedih jangan cakap, tuhan yang tahu..tapi aku pegang prinsip, Allah tahu apa yang terbaik untuk aku..

lepas ni nak sambung tido since semalam tidur lambat. petang nak kemas bilik dengan athirah saadun dan fadz, merangkap kawan bilik aku..lepastu, nak sambung study untuk test account besok..harap-harap aku dapat buat besok.

amin.... ;)

0 comments:

Post a Comment