CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, May 29, 2011

v-_-v

assalamualaikum...

secara jujurnya, aku tiada mood lah sangat untuk beberapa jam ni..hidup rasa tak best je kadang-kadang..semua benda aku tolak tepi kecuali makan..yeah...untuk hidup, sebagai rakyat jelata dekat bumi ni kita kena makan..kalau tak makan, semua benda tak boleh buat..betul ke? entah..tapi aku memang macam tu =O

serious tiada mood, tapi depan ibu dengan ayah aku kena cover dengan baik memandangkan mungkin diaorang lagi stress tengok muka aku kalau hari-hari muka macam rooney tak masuk goal..damn!!!

actually aku bengang MU kalah!!!! why? why? why MU..kalau kau tengok muka abang-abang aku yang fanatic gila dekat kau MU semalam, macam muka seorang lelaki yang kehilangan isteri dia! walaupun aku tak lah taksub dengan bola ni tapi, aku minat MU....kalau budak lain minat MU sebab partner masing-masing minat juga, tapi ia tidak bagi aku..

jadi untuk menghilang kan rasa tak best dalam diri ku ini, harapan aku adalah mentor final malam ni adalah milik protege yang aku support dari dulu...so good luck kepada beliau..=)

dan kepada yang rasa-rasa di dalam zone kemurungan..anda saat ini sebenarnya tengah berada dalam keadaan bosan..jadi ceria-ceriakan diri anda..selamat beramal...

0 comments:

Post a Comment