CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, May 18, 2011

tut...

lately ni aku asik mencarut, mencarut dan mencarut...dan habit ini sentiasa berlarutan bila aku online!

entah kenapa??? sakit jiwa aku..dah lah aku memang tak boleh tahan sabar, dapat pulak line macam hampeh..serabut jiwa aku.

CELCOM..kau adalah satu ciptaan manusia yang paling aku menyampah buat setakat ni..



kejap tadi, ibu aku dengar aku mencarut lagi..punya marah dia dengar aku mencarut..
aku cakap aku bukan suka-suka, tapi aku tengah bengang..ibu aku cakap tak manis anak dara cakap macam tu. habis, hati sudah panas, tak kan nak duduk diam?..grrrrr....

ok..jangan jadi macam aku. tak baik mencarut..tapi pesan aku kalau rasa memang patut kena tut....dari korang, aku galakkan...sekian, terima kasih

3 comments:

Unknown said...

haha..aku ingat bile ko sebut GAM**** ahhaha..kelakar2..aku tgk page celcom kat fb tu,sume dok maki2 je....saba jelah... na wat camne,dowang cakap je gembar gembur,padehalll..tade ape pOwn :)

hidayah dzulkifli said...

haha...sakit ati aku cik jilbab..sabo je la...

Anonymous said...

betol tu ya.try ko usha clcom kt fb.mmg ramai gle ta suke clcom.aku pn da jd one of them yg da mrah2 kt dlm tuh.huahuahua. :D

Post a Comment