CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, May 21, 2011

chocolate ku chocolate mu jua

seperti yang dijangka, hidup aku bosan bila tak buat apa-apa, walaupun aku duduk melepak. jadi hari tu, dari membazirkan masa, aku dengan si nisa gila sebelah rumah aku ni pun decided nak buat chocolate yang kitaorang belajar dulu..

kali ni design lebih menarik sebab, dapat kepala macam kitaorang..nak kata comel tak comel, nak kata remaja tak tahu remaja ke tidak..dapat idea gila jadi hasil dia pun gila juga..jadi lebih kurang macam ni lah hasilnya :

ni bentuk bear


ada bentuk smiley


rose pun kitaorang main buat


bentuk love pun ada




strawberry dengan rose kecik ni pun kitaorang main buat


puas hati gila, bila dah siap dengan packing sekali..rasa chocolate ni pun best GILA!!! setiap color ada rasa dia..huhu...kalau rasa nak try, order la kat aku..haha $_$

0 comments:

Post a Comment