CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, May 24, 2011

successful story of the bright girl

ceh...tajuk aku tajuk cerita korea..gila apa! tapi apa aku nak cakap kat sini: alhamdullilah..tadi aku tengok result aku..4.oo flat tuh..jelez tak kalian?haha, memanglah, industrial training je kot..member aku yang lain pun dapat 4.00 flat..huahauaha..bukan kena jawab exam pun..dan aku tengok kat face book tadi, hampir semua kawan-kawan aku pun dah lulus dengan succcesnya untuk paper yang diaorang ambil balik..congrates korang..am very happy for you guys =)



dan saat aku tengok slip result, yang mengatakan aku dah COMPLETEhuhu..best tahap gaban..sekali lagi aku success! yang buat aku lagi excited, nak tunggu hari graduation saja..yeay..yeay...excited!

ok, tak nak merapu panjang-panjang..aku sekarang ni batuk-batuk, lepastu selsema sikit-sikit..doakan aku cepat sihat ye. sebab nak pergi karoke minggu ni,hahahks ;).dan kepada semua yang ambil result hari ni..congrates..apa yang kita dapat adalah hasil daripada usaha kita.. i love u guys

1 comments:

Unknown said...

tenx yaya selama neh support aku gak..congrats da abes..aku lagi setapak na sucess n abeskan sume neh! jmpe lagi~ luvv uuuu~

Post a Comment