CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, May 14, 2011

chocolate

setelah beberapa hari aku membara menahan marah dekat blog ni, akhirnya...detik ini dan saat ini aku dapat juga buat entry kali ni. entah ribut taufan mana melanda blog ni sampai problem dia bagi effect kat semua geng blogger..ok, tak pa..yang penting dah dapat buka balik..

ermmm...aku saja nak share yang aku dah pandai buat chocolate..(nada bangga)!
chocolate yang aku buat sama macam chocolate yang selalu orang jual dekat blog-blog tuh..

senang gila nak buat sebenarnya..tapi aku tak boleh share ye guys..sebab aku belajar dekat mak nisa., free of charge..sedangkan mak nisa tuh pergi belajar dengan persatuan wanita kat taman indah ni seorang RM250.00..mahal tuh..

aku lupa pulak bawa camera waktu buat chocolate tuh..kalau tak boleh juga para penonton, ibu-ibu, bapa-bapa dan semua yang ada di sini tengok chocolate aku buat dengan nisa serta ibunya..huahaha..

dalam satu hari kita orang buat lebih 3 perasa dan lebih 5 design..best wo!lagi bangga sebab walau pun first try, tapi menjadi..rasa nak meniaga pun ada juga... =)

ok..nanti kalau aku buat lagi, aku upload ok...
i love you...*o*

2 comments:

Unknown said...

wahh best tuh..pasni ley aja kan ?

hidayah dzulkifli said...

bole je jibab..demi kau..apa saja untukmu...

Post a Comment