CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, June 5, 2010

sem baru..


Dah tiga hari aku tak buka blog..bizi sangat-sangat..

Semalam aku dah sampai kolej. Tima kasih kepada ayahr yang sudi hantar. Sampai-sampai terus kemas barang. Kemas locker, sapu bilik. Agak memenatkan! Ramai juga junior sem ni. yang menarik semuanya amik kos aku, OM114. Ada yang ramah, ada yang pendiam. Tapi bagi aku, itu semua permulaan. Permulaan pada dunia baru, alam dimana mula belajar hidup berdikari.. Dekat tempat belajar, kawan adalah sedara terdekat. Saling tolong menolong sangat perlu.

Pagi tadi aku dah masuk kelas. Aku dah tau lama aku bukan lagi dengan kawan kelas sem lepas. Cuma hari ni, aku nekad dengan Piqa untuk keluar kelas lain. Walaupun agak takut untuk jumpa koordinator baru, kami nekad juga nak tukar kelas. Alhamdullilah, permintaan diluluskan.

Sem baru, aku kenal lagi orang baru. Kalau nak ikutkan aku tak kenal semua budak kos aku. Bila dah satu kelas baru aku kenal. Kelas tadi kebanyakkan dari diaorang aku kenal, cuma tak rapat. but its ok, gonna take sometime nak biasakan diri.

Aku harap aku akan ok dengan kelas baru ni. TAkut juga kalau tak boleh ngam, tu lah, ngada-ngada lagi nak tukar kelas! ;D

Dan aku harap sangat aku dapat buat yang terbaik untuk sem ni. Itu doa aku. Tapi hati aku rindu budak sem lepas...

1 comments:

Unknown said...

hurm..sdey...ta sekelas ngn ko da..na nangess! haha.. :( ..btw,smoga kte same2 suksess sem neh ekk...even kelas ta same,ringan2kan mulut utk menegur,oke? hehe :)

Post a Comment