CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, June 9, 2010

aku yang happy


haha...
Semalam sangat seronok..aku keluar jalan-jalan ke Melaaka dengan kawan aku., semuanya kawan baik aku.Klau nak ikutkan lagi ramai geng aku nak ikut, tapi masih struggle untuk final exam. Aku kenal diaorang dari sekolah rendah.Angah,Hajar,Nadzirah dan AMirah..aku kenal diaorang lama sangat. Amirah dari tadika aku kenal dan satu sekolah dengan dia.Cuma kebanyakan terpisah bila naik sekolah menengah dan sambung belajar di universiti, malah ada yang ke luar negara..

Ayah aku sendiri kagum dengan kitaorang. Walaupun dah tak satu sekolah macam dulu, tapi kitaorang selalu satu kepala, satu hati, dan satu matlamat. Pantang cuti sem, mesti jumpa ramai-ramai. Tempat paling masyhur yang kita orang selalu pergi adalah warung cendol dekat Pulau Sebang, Alor Gajah Melaka. Duduk dekat warung tuh borak-borak, bincang-bincang, imbau masa zaman sekolah, dalam tak sedar boleh sampai 4 jam kita orang duduk kat warung cendol tuh.Memang seronok!!

Dan kalau kitaorang ada bajet lebih, selalunya turun Melaka..sebab Melaka adalah tempat yang terhampir dan menarik dari tempat kitaorang yang dekat Negeri Sembilan ni.Dan kitaorang akan turun lebih dari 1o orang, sebabnya kitaorang memang sangat rapat..

Semalam memandangkan tak ramai yang bercuti, hanya 5 orang saja yang pergi, dan percaya atau tidak keadaan pun sudah amat gamat dengan kehadiran kitaorang..thanks kepada semua, aku betul-betul happy sangat semalam!Aku harap sangat kita akan sentiasa macam ni walau jarak kita lebih 1000 batu...i luv yeah!!!muah...muah..

Sekarang tunggu planning nak bercuti ke US saja, lebih kurang 2 tahun dari sekarang, aku harap sangat menjadi..

2 comments:

Farhana Maslan said...

!!!!!!!!!!!!!dayah!!!!!!!!!!

The Tearaway said...

w00t..w00t...
rugi bt0l aku x ik0t ari tue.. :)

Post a Comment