CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, June 16, 2010

FB sngt bagus

hahaks...=D

Nasib baik ada facebook, aku dah jumpe beberapa sedara mara yang jarang-jarang aku jumpe dan contact. Kalau jumpe pun setahun sekali, itu pun bila hari raya.
Nih dah jumpa, terus add and kitaorang teruskan dengan communication. Best lak rasa jumpe sedara mara even dengan menggunakan teknologi alam maya.

Kalau ikutkan ramai je sepupu sepapat aku duduk dekat KL. MAlah ada yang paling hampir dengan tempat study aku. Tapi, tulah tak tau...bila dah tau, macam nak buat gathering. Tapi masa tak mengizinkan. Kene tunggu semua ada, baru best..

Aneway, FB mmg best...selain sedara mara, member lama yang dah lama tak contact pun ak dah jumpe...hilang rindu aku..
HAHA.... (",)

0 comments:

Post a Comment