CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, June 14, 2010

Best!Best!dan Sangat Best!
apa yg best?
first, family gathering dekat Kuantan Pahang. Bukanlah yang dirancang, tapi menghadiri majlis kahwin dirumah sepupu, semua family berkumpul dan menggamatkan suasana.
Kampung Sungai Isap 2, Kuantan menjadi saksi family kitaorang yang sangat ramai dan happening.

Second, my result for semester 4.Alhamdullilah, semuanya lulus, itu yang paling penting.Aku bersyukur sesangat aku lulus. Sebab subject economic yang menakutkan aku. Tapi semunya ok...=)

Third, bbq reunion dirumah syuhada. Best giler, bila berkumpul. THe most challenging, nak hidupkan arang, nasib baik mak syuhada expert. Sambil bakar-bakar dan makan, buat lawak gila, tangkap gambar itu yang sangat best. Lagi best, our special guest syuhada's niece, Danish. Sangat comel, bijak dan petah bercakap. Aku sayang Danish tu walau pun first time baru jumpe..

Ya Tuhan, aku bersyukur sesangat. Lindungilah aku dan orang disekililingku, kerana Engkau jua yang memberi nikmat dan rahmat kepada kami. I love you Alls....
Muah..muah...muah...

0 comments:

Post a Comment