CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, July 6, 2011

to do list

assalamualaikum...ikutkan banyak benda aku nak settle kan sebelum puasa ni..
baju raya, kuih raya, kasut raya, beg raya...tapi tu bagi aku sebenarnya, boleh buat last minute..sebab utamanya adalah..aku kena langsaikan hutang puasa aku selama 10 hari ni..dan aku pun dengan bangganya pun dah habis menggantikan puasa aku..hooray!

tapi, ada benda yang lagi penting bagi aku kena settlekan..

1) aku nak pergi renew my i/c

2) pergi CIMB bank, nak settlekan kad

3) nak prepare segala dokumen penting untuk sambung degree

4) ni juga kira penting : nak diet before masuk belajar balik...huhu

jadi, senang cerita memang banyak benda nak buat la..ni yang bermain kat kepala aku ja..yang tak terlintas langsung tu belum list lagi..macam-macam...

0 comments:

Post a Comment