CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, July 30, 2011

re set balik

assalamualaikum..

dulu kan, bila aku tengok tv, lepastu kawan-kawan aku pulak sendiri dah mula bercinta..aku pun dah start pasang angan-angan..ye la, kalau nak secara realiti memang tak la..aku sedar diri kan..aku dapat rasakan that am not qualified to anyone..huhu

ok, angan-angan apa yang aku pasang? kalau tak silap aku masa tu, baru habis UPSR..aku set kat kepala aku, kalau betul ada orang nak mengurat atau melamar aku nanti, aku nak dia nyanyikan aku sebuah lagu, lagi best kalau dia yang ciptakan lagu tu sendiri..paling tidak bacakan aku dengan bahasa-bahasa klasik..dan masa dia nyanyi atau bacakan bahasa klasik aku nak keadaan dia kat bawah aku pulak dekat tempat atau bangunan yang tinggi. aku nak biar semua orang tahu dan dengar..tengok, punyalah demand aku punya cara 8_8

tapi bila aku fikir balik, siapa nak buat macam tu..mimpi je lah aku dok berangan yang bukan-bukan..dan bila usia dah masuk 21 tahun, kematangan aku buat aku reset balik impian aku..tak payah nak jadi budak-budak..aku bukan sesiapa..

apa pun, kenapa tiba-tiba aku cerita pasal ni..ini gara-gara ayah sibuk warning aku suruh jaga diri..lepastu warning aku sekali jangan nak menggatal, ni nak sambung belajar...ya, aku faham kenapa ayah aku sibuk bagi warning..dia ayah, dia tahu apa yang terbaik untuk anak dia.. dekyah sayang ayah..

2 comments:

Call Me Ana said...

insyaAllah yaya. doakan supaya berjaya dlm pelajaran/hidup dan dikurniakan jodoh yang beriman dan dpt mmbimbing kita ke arah kebaikkan. ssungguhnya Allah tahu apa yg ssuai dgn setiap hmbanya

hidayah dzulkifli said...

huhu..betul2..
i'Allah fadz..ak pun harap yg terbaik..amin

Post a Comment