CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, July 9, 2011

duit tak dapat

assalamualaikum...

hari ni nak cakap rasa kecewa..sebab apa? sebabnya akaun cimb yang lama aku dah tutup dan terus buka akaun baru..masalahnya, duit tuntutan deposit asrama kat kolej dah masuk..malangnya dulu aku bagi akaun lama..sekarang dah tutup...mesti tak masuk..uwaawaa~~~~ =(

lagi satu, lagi sekali masalah finger print aku ni..conform, memang tak boleh nak dibaca..waktu nak renew i/c dengan buka akaun baru kat cimb..aku ada problem untuk biometric..rasanya, dulu pun aku ada cerita benda yang sama waktu buat passport dulu.

jadi, bila masalah macam ni timbul, segala i/c, surat beranak termasuklah lesen nak kena guna sebagai bahan bukti..macam-macam hal..

tapi, apa pun dua benda dah settle..sekarang nak siap kan dokumen penting..banyak nak kena print..excited nak masuk belajar balik =)

2 comments:

Unknown said...

selamat sambung belaja syg!

hidayah dzulkifli said...

tenkiu sayang..lepas ni kau pulak... =)

Post a Comment