CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, February 7, 2011

perutku

dari hari Sabtu lepas kenduri rumah Pak uteh, pergh!!!!! perut aku rasa macam banyak angin. kembung perutkah? am not sure...

tapi aku control macam tak da apa-apa. memang tak sakit tapi rasa tak selesa. tiba-tiba teringat entry kawan aku dekat blog dia mengenai cacing..cacing?ada kena mengena ke?..tapi sampai sekarang perut aku tak selesa..ouh...dah lah tengah kerja ni...

jadi, apa kesimpulannya entry kali ni?..nak mengadu yang aku ni tengah sakit perut? atau cuba mencari konklusi? eh..itu tajuk lagu noh hujan...

apa-apa ajalah..mungkin aku silap makan atau mungkin silap percaturan...percaturan? apa ni hidayah...merepek-repek ni...argh!!!! itu saja..

konklusinya di sini prevention is better than cure...merapu lagi aku.... B-)

1 comments:

Anonymous said...

beli la ubat cacing kt klinik.kite yg da besa ni pn kne mkn ubat cacing.ko pn twu en?

Post a Comment