CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, February 7, 2011

help me!

ya allah...aku naik benci dengan dia ni...tolong..tolong...

ok..this is not exactly what i really don't want to share in this blog. but..argh!!!!
here at my office got an indian man which is makes me really sick with those his attitudes towards me..HATE him SOOOOOOO MUCH!!!!!

he is an indian, age 0f 38, and first time i met him was on first month of my practical here. he is so annoying ( me thinking like that way)

ok..aku diarahkan oleh cik normah untuk incharge the employee master data form. than each staff needs to come and see me on my table to full fill the form. lepastu datang si Ganasan ni. dia speaking giler dengan aku dan aku pun selamber borak-borak dengan dia. and dia pulak suka puji-puji aku sampai aku naik rimas...bukan aku perasan but this is it.then cik normah told me that he is actually a hot temper. banyak kali kena tindakan tatatertib, pernah sekali kaum dia pun pernah kejar dia dengan parang..gilo lah!

hari berganti hari..last week dia datang office and asked me about the his letter that my boss need to sign. aku cari tak jumpa then dia pun cari sekali, and without my concern he's standing besides me.tahu apa dia cakap? eh girl, what types of perfumes u're using?..pergh..tekujat jantung aku? semua orang dalam ofice ni pandang aku..

then aku cakap: asal? busuk ke? lepas tu dia cakap: no..the smell is quite good..aduh bapak, malu aku. disebabkan terlalu malu tahap cipan aku blah pergi tempat lain.

and today he came to the offie then greet me with these sentence: hye sweet girl..
how are u today..aku tiap kali nampak kelibat dia mesti rasa nak pergi tandas.
aku buat-buat bz then jawab sambil pandang lappy aku ni.

lepas tuh dia tanya aku what is the difference between note book and laptop. aku pun hentam kromo jawab..lantak sama dia. lepastu dia datang lagi kat meja aku then dia cakap ayat yang aku tak suka..

"i'll buy a note book and i'm think i want to learn from u or maybe get some tips on how to use it"..pergh!!!!
no way!!!(malangnya aku hanya cakap dalam hati)

then aku cakap: u can ask anyone..the function is similar to any other pc..

waa~~~~help me!!

3 comments:

Anonymous said...

ades.mmg psyco la.aku pn nek seram bace entry nih.takot2.pasti kn ko bwk penyembur lada.die wt pape je tros sembur kt mate die.bia pdn mke.

hidayah dzulkifli said...

ak ta ska la fadz..jantung ak laju tau nampak keling ni...waaaaa~~~~

Nora Asyikin Ahmad said...

woahhh.. pity you.. he's so annoying and pyscho!
pliz spare mini ridsect.. hahaha

Post a Comment