CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, February 22, 2011

mimpikan nya

Semalam tidur awal, tapi hari ni bangun lambat...nasib baik tak kena membebel dengan ayah..first time kot bangun lambat..

apa sebabnya aku bangun lambat?..aku betul-betul tak percaya aku mimpi yang arwah kawan aku ada dekat rumah rumah nenek dia(nenek dia jiran aku)..
dalam mimpi tuh aku nampak dia datang rumah nenek Bah dan tunduk je bila nampak aku..
aku pulak menjerit-jerit panggil nama dia..apek..apek(nama panggilan aku dekat dia).tapi tak bersahut...dan dalam mimpi tuh aku sedar yang dia dah meninggal, mana mungkin dia boleh datang balik..sedar tak sedar, menitis-nitis air mata aku..

aku sedar pun aku menangis lagi =( sesungguhnya, kematian dia amat mengejutkan aku.
aku penah cerita kematian dia entry yang lepas. baru je lagi dia meninggal. yang paling aku tekilan, tak sempat nak tatap waja dia. mak ayah dia mungkin lagi sedih sebab dia meninggal malam raya haji...

AL-FATIHAH buat ko apek...semoga roh kau di tempat orang yang beriman...RIP...

0 comments:

Post a Comment