CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, January 24, 2011

alo...alo...macam biasa, disebabkan tiada kerja untuk aku pagi, jadi berblogger aku jawabnya...haha..Holiday di Singapore is such a great experience! the best part was..SHOPPING!

tapi, memang tak caya, met my cousin, Kak EMily yang dah lebih 18 tahun tak jumpa, tup..tup anak 2 dah..seingat aku, last jumpa kak emi when i was 7 years old., now i am almost 21 years old...lama kan..and abang man pun dah 38 tahun and i must say that it is our first meet sejak aku dilahirkan di dunia ni..abang neil lagi tak pernah jumpa...adeh..

first day sampai, went to k.emi's house first, and then my uncle asked us to stay at his house.kalau ikutkan, aku nak tidur rumah k.emi..lots of story nak share. Tapi pak ngah bising suruh pergi rumah dia juga.3 hari disana memang best! first sekali, pergi MALION..mesti kena tangkap gambar kat sana, cause it will be the prove that you've been to Singapore.

then went to BUGGIS STREET..pergh,,,murah gila.walaupun mata wang in dolar,tapi aku dengan abang aku shopping sakan..memang membazir.and aku tak sangka abang aku ni rupa nya gila shopping..hahaks..and the best part is semua barang aku, abang aku belanja..best bangat!..sempat juga beli 3 handbags, 3 jam tangan, baju dengan spac hitam..haha..then we went to FUL LOI COMPLEX, just near to Buggis Street..then went to ARABIC STREET to have our diner there..sedar tak sedar dah pukul 1 pagi..haha

dan semalam sempat ke Changi Airport and NOrth Point Shopping Centre.petang baru balik..best!!!.dekat Changi Airport, paling best nak sky train..huhu, gayat sei B-)... first planning nak ke Pulau Sentosa, tapi disebabkan ada hal, pergi tempat lain..aneway belum sempat nak upload picture,besok aku upload..promise that...

orait..membebel banyak pun tak best..tengok gambar lagi best kan...ok...daa...

0 comments:

Post a Comment