CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, December 26, 2010

blurp!!! best..best...best..prosparety burger memang best. tak pernah jemu makan.

after more than one and half hour journey from Tampin to Bangi untuk hantar si Tajuddin ke GMI, then patah balik ke Senawang pastu makan Mcd memang berbaloi.

tapi aku memang sakit hati time makan tadi sebab meja sebelah kitaorang ada 2 orang couple which i can say that they actually still schooling tapi menggedik dengan couple masing-masing macam dah berkahwin!..jealous?...nope! tapi serious memang sakit hati.
kalau budak perempuan tuh adik aku, dah lama aku tampar muka dia.

yang lelaki tunjuk hebat, cakap telefon kuat-kuat dengan bincang topik ntah apa-apa, yang budak perempuan tuh pulak asyik-asyik jerit-jerit manja ala-ala gedik suruh pakwa kesayangan diam..aduh, puas aku tahan sabar. couple lagi satu tak reti nak suruh member tuh diam,akur apa saja yang dibuat.

tolonglah...korang tuh sekolah lagi.bukan masa untuk bermain cinta. aku tak tahu nak tegur macam mana tadi. hati aku panas sepedas burger properaty yang aku makan. dah lah waktu maghrib, tak reti nak balik rumah..belum sempat air aku habis aku ajak nisa balik..aku rasa lagi lama aku kat situ, lagi hilang sabar aku.

betul cakap ayah aku, budak sekarang bercinta macam besok tak sempat nak kahwin. mengalahkan orang dewasa..well..well.. aku no komen..
tapi, in my point of view, being single is the best. or even you are in love but it doesn't mean that you can do anything with your partner. just learn to be respect with others. aku tengok budak tadi rasa nak tampar je..

mood: marah + bengang

0 comments:

Post a Comment