CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, December 20, 2010

yeay!!!

parents aku selamat sampai rumah..syukur ;)
cukup 42 hari diaorang pergi haji. dan sabtu malam haritu diaorang balik. best..best..

nasib baik ada induk dengna makndak kat rumah. Dapat juga tolong aku buat preparation untuk sambut ayah ngan ibu balik.

dan semalam aku, ayah, ibu, pak long degan anak buah aku, syahirah kena food poisoning.
akibat makan nasi lemak yang orang kelantan tak tahu nak buat, kita orang semua kena keracunan makanan.

aku memang lemah semalam. muntah-muntah, cirit birit. pak long dengan syahirah pun kena juga..aduh, kalau aku kan, dah tahu tak pandai nak masak tak berani aku nak berniaga, menganiaya orang je.

patut lah ayah lebih suka makan masakan sendiri dari beli kat kedai.
ni nasib baik dah ok. itu pun kena pergi klinik dulu...

0 comments:

Post a Comment