CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, August 27, 2010

Sekarang ni baru lepas study..besok kuiz..

Aku naik takut tengok business plan group lain bergerak. Group aku bergerak juga, tapi belum start make the report.Lecturer dah mintak pulak,,haish..bila lah boleh siap ni?

Minggu ni aku dapat satu ilmu baru. Iaitu ILUMINATI. apa tuh?
Kata lecturer aku, itu adalah message disebalik lagu mahupun cerita dari artis barat.
kalau kita tak menghayati setiap lagu mahupun cerita, kita tak sedar bahawa orang barat sedang menyesatkan iman kita. dan kita dengan tidak sengaja membaitkan setiap bait lagu yang sebenarnya boleh menyesatkan kita.Malangnya, artis Malaysia juga melakukan benda yang sama tanpa sedar.Paling ketara ketika ANugerah juara Lagu awal tahun 2010..

Topik ni semakin hangat diperkatakan. Dan menurut lecturer aku, pada awal 80an kes ini diambil berat oleh government malaysia.Tapi, lepastu, terus senyap..
Menurutnya lagi, di barat ada agnesi/syarikat jurutera lagu yang bertanggungjawab hal ini. Mereka mempergunakan artis naungan mereka untuk menyebarkan iluminati ini.Dan yang menariknya, artis yang makin dikanali, diminati dan mempunyai pengikut yang ramai iaitu Lady GAga adalah salah satu medium pihak syarikat tersebut..
ALhamdullillah, ramai umat islam mula sedar banyak lagu nyanyian beliau seperti pocker face adalah lagu pemujaan matahari.Dan terbaru lagu ALejandro juga sebenarnya adalah nama tuhan anutan orang kafir..

banyak lagi informasi terkini mengenai iluminati. Di facebook, blog dan jga youtube,menyediakan maklumat mengenai iluminati ini..salah satu nya http://mistisfiles.blogspot.com...

Semoga kita terlindung dari tipu daya muslihat...

0 comments:

Post a Comment