CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, August 22, 2010

lama dah tak menulis..rindu pulak..=)

Semalam dalam pukul 4 petang aku dengan budak bilik pergi Jalan TAR, untuk shopping raya.haha..dapat juga aku beli sepasang baju kurung pahang.Harga dia MasyaAllah, murah..aku dapat RM50 shj..

Lepas tu aku ingat nak cari baju lagi, tapi tak tau nak cari baju apa. BIla fikir kat umah baju yang baru tempah dah siap,membazir pulak kalau beli lagi. bersederhana kan lagi bagus..

Shopping punya shopping, dah nak berbuka, baru perasan semua kedai makan kat situ dah penuh,.So kitaorang amik keputusan buka puasa dengan minum air kat REstoran Bilal yang berhampiran dekat situ. Huh,,nasib baik aku minum air je..itupun dah mahal.AKu minum air tembikai cawan biasa tu pun RM3.50..haish, mencekik darah gak nya..

Lepas tu sambung shopping balik..sambil tuh makan fishball..nyam..nyam,memang sedap..
nak dekat pukul 10 br balik..penat nye ALlah je tahu.

rindu aku nak shopping dengan ayah.Ayah je faham taste aku. ANd ayah seorang yang pandai bagi pendapat,apa yang patut aku pakai atau tidak..
aku ingat nak ajak ayah shopping raya bila aku balik nanti...tak sabar..

0 comments:

Post a Comment