CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, August 14, 2010

home sweet home

finally, sampai juga aku dekat rumah..walaupun penat lebih 4 jam journey, tapi aku rasa puas hati sangat dapat balik rumah.

rindu nak berpuasa dengan family, teruama sekali dengan ayah terubat akhirnya...syahdu rasanya =)habis tarawih lepak-lapak dengan ayah, cerita macam-macam sepanjang 2 bulan aku tak balik, aku share dengan ayah..sekali lagi rindu kat ayah terubat...

tapi pada masa yang sama, rasa bersalah pada anak buah aku. aku lupa dah janji nak balik dengan dia, dan sepupu yang lain, tapi last-last semalam aku pulak balik tak bagi tahu diaorang.Serius aku tak ingat.aku da minta sorry, dan dia kata ok..tapi aku tetap rasa bersalah, kalau aku pun mesti marah...=(

aku harap aku tak buat macam tuh lagi..lagi-lagi bulan mulia ni, takkan nak buat orang marah kat aku..

hamm..besok dah nak balik kolej..malasnya, rasa nak cuti lama lagi..belum puas lagi buka puasa masakan ibu...

0 comments:

Post a Comment