CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, August 5, 2010

internal pratical

Hari ni hari pertama aku buat internal practical..dapat pulak dekat bahgian rekod pelajar. Nasib baik aku kena dengan member lama aku waktu sem satu dulu.Aziera Abdul Latif. Kelakar pun ada juga, banyak cakap dari kerja.

Mula-mula memang macam tak da kerja. Tapi bila dah nak dekat pukul 11 dah dapat kerja.Semak susunan rekod pelajar ikut course, semak nama anak yatim,..jawab call ada juga. Paling kelakar dan menarik bila aku ngan zira kena cari alamat budak yang lecturer dari department OM untuk bagi warning letter..lagi kelakar bila ada budak yang aku kenal..haha ;)

Part yang paling menarik bagi aku, bila first time kitaorang belajar guna machine photostate. Bila orang takde, kitaorang guan mesin tuh...

Tapi practical ni buat aku penat sikit,sebab aku kena bangun lebih awal dari yang biasa..harap-harap aku gain something dari internal practical nih...

0 comments:

Post a Comment