CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, May 13, 2010

stay the same...

AKu muhasabah diri aku. Perlu atau tidak aku berubah atau erti kata lain menjadi orang lain dalam diri aku untuk memenuhi kehendak diri. Aku pernah rujuk kepada orang yang paling aku percaya dan sayang, iaitu ayah aku. Kata ayah, kalau hendak diikutkan, tiada siapa pun yang memahami kita, walaupun diri sendiri. Namun Allah saja yang tahu siapa kita. Jadi cara yang terbaik;jadi diri sendiri, nescaya kita sendiri akan berasa selesa dan orang akan senang mendampingi kita. Dan ayah berpegang pada satu prinsip; biar orang ikut kita, jangan sekali ikut orang kecuali orang yang melakukan kebaikan. Abang aku yang sulung pula suruh aku dengar lagu Joey McIntyre. Jadi aku nak share setiap bait lagu ni...

*Don't you ever wish
you were someone else
you were mean to be
the way you're exactly

Don't you ever say
you don't like the way you are
when you learn to love yourself
you're better off by far

And I hope you always stay the same
'Cause there is nothing bout you
I would change

I think that you could be
whatever you wanted to be
if you could realize
all the dream you have inside

Don't be afraid
if you've got something to say
just open up your heart
and let it show you the way

repeat *

Believe in yourself
reach down inside
the love you find will set you free

Believe in yourself
you will come alive
have faith in what you do
you'll make it through






0 comments:

Post a Comment