CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, May 6, 2010

hmm...


pagi yang indah,pagi yang ceria, pagi yang mendebarkan..
tadi aku ada final exam and it was my last paper..
not too tough and not too easy, sekadar bole buat =)

hmm..
lebih kurang sejam lebih ayah datang amik dan aku akan mulakan percutian sem ini di rumah. Kalau boleh aku nak sangat clarify everything that had happened for this sem.
Macam biasa, ada suka, ada duka.

Teringat awal-awal sem, dengan assingment yang banyak, dengan tak dapat balik rumah,hmm..itu semua buat aku banyak merungut. Tapi nasib baik ada nasihat ayah yang cukup bermakna di samping semangat yang kawan kelas bagi..
My Freinds, I Love You so strong =D.

Organize event is the most meaningful tasks that I ever had. Belajar kerjasama, di samping meminta aku banyak bersabar dengan kerenah pihak luar. Memang diakui, ada sedikit pertelingkahan antara organisasi, tapi still under control.

Tapi aku tidak sama sekali melupakan setiap moment indah yang aku lalui dalam setiap kelas sepanjang sem ni. Penuh gelak ketawa, walaupun sebenarnya stress dengan asingment yang melimpah ruah.

Terima kasih kepada hazirah, piqa,dan k.naz yang tak pernah habis idea lawak korang. Terima kasih kepada joel, ash, din, pejal, dan sam yang sentiasa membuat aku tersenyum dengan keletah korang yang susah aku nak jumpa. Dan terima kasih buat semua student OM4D (Jan-May 2010). Korang semua aku sayang.

And my special thanks to all the lecturer. Terima kasih untuk semua ilmu yang diajar. Terutamanya buat Madam Farzana yang sporting, Sir Zain yang sangat sempoi dan Ustaz Fatah yang penuh dengan idea gila-gila.

I'm gonna missing all of them..

0 comments:

Post a Comment