CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, May 26, 2010

getting more and more..


hello..hello..hello

Sebenarnya hari ni, aku agak takut. Takut sebab apa? Sebabnya, bila aku bangun pagi tadi, aku tengok badan aku dekat cermin..Ya Allah, tuhan saja yang tahu aku punya terkejut. Dalam masa hampir sebulan aku duduk rumah, badan aku naik dengan mendadak.

Aku takut sangat, aku tanya ayah aku, dia cakap memang nampak badan aku naik.
Haduh, kalau dekat kolej susah sikit nak makan sebab nak bajet..dekat rumah semua dah siap, tinggal makan je.
Aku hairan juga, sebab dalam masa aku cuti ni, setiap petang aku buat power walk dengan main badminton, tapi tetap tak kurus...

Bulan Jun ni ada reunion, and aku haveta make sure yang badan aku kene ideal. Kalau tak, malu nanti jumpa kawan lama..Jadi,kurang dalam sebulan lagi, aku akan control cara pemakanan.. not really sure...haha @_@

0 comments:

Post a Comment