CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, May 23, 2010

ntah apa-apa


halloo..

Lebih lima hari aku tak menulis..tak tahu kenapa?.Ketandusan idea? Mungkin..
Ikutkan hari ni, aku tak tahu nak tulis apa sebenarnya.
Tapi ada benda aku nak tulis yang aku rasa sangat pentig bagi diri aku.
Hari itu aku pergi Melaka jalan-jalan dengan ibu dengan ayah aku. Saja-saja, jalan-jalan cari pasal =).

Lepas penat jalan-jalan, kitaorang berhenti makan dekat satu restoran. Aku amatlah terkejut bila aku nampak orang yang aku minat zaman sekolah dulu.
Degup jantung laju sangat,,teruja mungkin. Nasib baik dapat control behavior depan ibu ayah.

Aku bukannya minat yang menggatal tuh. Tapi dia seorang yang sangat bijak. Umur dia pun tua dua tahun dari aku. Dekat sekolah dulu dia amat terkenal dengan kebijaksanaan dia. Malah, sampai sekarang dia masih dikenali dengan seorang yang bijak. Selain personaliti dia yang sangat merendah diri dan seorang yang sangat simple, itu yang buat aku tertarik dengan dia.

Tapi dekat sekolah, tak pernah pun tegur atau bercakap dengan dia,,sebab aku tidak ada benda nak dicakapkan dengan diapun.haha...ntah apa-apa aku nih....
Kalau ayah aku baca ni, mati aku tak hidup balik. Ayah aku paling pantang cakap pasal benda macam nih kalau aku masih belajar dan dibawah tanggungan dia. Nak atau tak nak, aku kena ikut peraturan dia, sebab aku lagi sayang ayah aku dari segala-galanya..

0 comments:

Post a Comment