CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, October 29, 2011

done =) alhamdullilah

alhamdulillah..

selesai dah. tak sangka konvo ni satu benda yang excited, happy tapi memenatkan.hahah

imagine dalam dewan dari pukul 1:30 sampai 5:30 petang. rasa nak tertanggal kepala aku.asik mendongak mengadap screen besar. (:,)

apa pun best gila sebab jumpa budak-budak unikop yang dah lama tak jumpa. jumpa lecturer-lecturer kat sana dan yang paling best bila semua sibuk nak tangkap gambar.hahah rasa diri macam arits bila flash kamera tak henti-henti mengadap kitaorang.

terima kasih ayah ibu.terima kasih untuk segalanya

and u too sis.thanx for coming and the present =)

ni separuh dari geng aku.huhu


together with miss ziera ( berdiri sebelah kiri aku) :)

member2 yang sporting nak snap gambar degnan parents aku

kitaorang pun nak main baling-baling topi

kitaorang yang tercampak di KBM




ok.bnyak sangat picture aku dah snap.sampai beratus-ratus.dan serious malas nak upload.ok, petang ni nak balik KBM.dan besok serta lusa ada test.dan aku satu benda pun tak baca lagi.

dan semalam adalah kenangan.nanti kalau ada anak cucu aku nak tunjuk kat diaorang.huhu..untuk besok dan hari seterusnya adalah harapan dan impian.cara dan usaha kita menentukan segalanya. terima kasih untuk semua yang berada disisi aku selama ini.serious terharu.

4 comments:

Farhana Maslan said...

tahniah..sahabatku...bangga dgn korang.....n teruskan pembelajaran ke peringkat yg tertinggi...menuntut ilmu tu sesuatu yg sgt indah.... :-)

hidayah dzulkifli said...

terima kasih mar..
betul, ilmu itu kalamullah dan sifatullah..
i'Allah..semua akan berjaya =)

Jebat said...

tahniah kepada kamu dan semoga berjaya dalam segala bidang yang diceburi

hidayah dzulkifli said...

amin..jutaan terima kasih..

Post a Comment