CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, October 26, 2011

begitulah ceritanya

assalamualaikum..rindu tahap gaban kat blog ni. lama dah tak buka. i miss you bloggy..

pejam celik-pejam celik dah nak habis oktober. dan hari sabtu ni bersamaan 29 oktober 2011, aku nak konvo..happy gila.tak sabar weh.baru terasa hasil aku susah payah 3 tahun lepas.sekarang dah nampak hasil.serious excited =) baru je pagi tadi pergi amik jubah.penat jangan cerita.beribu riban makhluk Allah yang dah berjaya pergi rehearsal dengan amik jubah tadi.pukul 9 tadi baru sampai rumah.tak sangka jumpa geng-geng unikop dulu.budak Tampin pun ada juga.

sepanjang bulan oktober ni langsung tak balik rumah kecuali hari ni. kucing-kucing aku makin comel.abang-abang aku pulak makin stress aku tengok. asal aku balik ada je benda nak cari pasal.rindu kat aku lah tu, tapi tak nak ngaku.haha poyo.

dan dalam masa sebulan oktober ni dah banyak assignment aku buat dan banyak kuiz aku jawab.dan dengan segala bangganya tak pernah-pernah aku fail, aku fail satu kuiz. tahniah hidayah. 48.97 je markah kau.orang lain dapat 80 kau dapat 40 lebih! elok la...macam kau tak payah baca buku jawab kuiz tu pun tak pa kan.

lepas tu ada feeling nak melalak lepas tu. kau memang tak malu.tapi tak pa,nasib bukan aku sorang. hampir separuh tak lulus. dan nasib baik sir nak cover kuiz tu lagi.jadi, minggu depan aku kena jawab kuiz sekali lagi. tapi minggu depan ada lagi 2 test.2 hari berturut-turut. pandai-pandai lah kau nak hidup hidayah.bila kau nak study kuiz dengan test tu.bravo!

dan dalam masa sebulan ni juga, aku sedar degree memang mencabar ketahanan fizikal dengan mental.bila stress rasa nak berhenti je.rasa nak cakap kat ayah. tapi bila fikir tahap kekentalan penampar ayah atau pun bebelan dia yang macam halilintar baik aku harung je. 3 tahun aku boleh, takkan 2 tahun aku tak boleh betul tak? aku tengok member-member aku pun sama. stress je.makan minum macam dah tak terjaga.lagi-lagi tempat makan mahal.bila ada masa je tidur.dalam masa 5 hari tu memang tak da hiburan, melainkan gelak-gelak tengok muka member-member sendiri yang serabut dengan kelas, assignment dengan kuiz.

kadang-kadang sampai satu tahap, tiba-tiba menangis.entah la, apa yang aku stress pun tak tahu.aku fikir ayah je sekarang ni. =(

aneway, aku harap sangat konvo sabtu ni bagi semangat kat aku. dan kepada semua yang konvo minggu ni. CONGRATES you alls!!!

mood: excited gila

0 comments:

Post a Comment