CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, August 15, 2011

kepentingan sebatang pen

assalamualaikum... sonyum sikit =)

alhamdullilah, benda-benda penting dah settle. tinggal medical check up.tadi dah buat appoinment, hari rabu ye hidayah..jangan lupo. nurse tu siap pesan kat aku :

"cik datang hari rabu ni ya. jangan lupa bawa duit RM20, borang kesihatan sekali.yang penting pen sebatang."

aku pun dengan senyuman manis(buat-buat je) cakap terima kasih.


lepas tu lagi sorang nurse sibuk warning aku."pen tu jangan lupa tau. ingat tu, pen jangan lupa."
eiii,,rasa nak pitammm je dengar ayat nurse tu aih.

aku dalam hati, what the hack... -_- nurse ni? pen..pen..bukan hospital kerajaan pen semua provide ke? nak je aku cakap, cik jangan risau, jangan kan pen..pen drive pun saya bole bawak..


tapi, apa pun kita kena hormat ok. ada la sebab musabab diaorang asik suruh aku bawa pen. jadi untuk menjaga hati mereka, akan ku bawa pen sebatang. selain dapat memuaskan hati nurse tu nanti, dapat juga memudahkan urusan aku nanti..betul tak?

o ya, siapa yang datang hospital lepas ni, jangan lupa bawa pen ye. sekian terima kasih.


0 comments:

Post a Comment