CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, June 15, 2011

yes! abg RAM aku

yuhu...assalamualaikum..hari ni seronok pulak aku..sebab nya karya yang panjang setelah empat siri novel nukilan Ramlee Awang Murshid, abang aku dah beli.yes..yes...
kegembiraan tahap gaban!

ok, untuk jalan cerita kali ni tajuk dia Sutera Bidadari..aku memang dah follow cerita ni dari dulu lagi..dari siri 1 sampai sekarang

siri 1, bagaikan puteri dah pun menambat hati aku untuk ikut cerita ni sampai habis



lepas tu aku beli pulak sambungan dia..cerita siri kali ni memang menusuk kalbu..



dah gian sangat, beli siri 3 ni pulak



lepas tu beli lagi siri 4



dan sekarang, siri akhir...



huhu, tapi aku tak habis baca lagi..tak sabar nak habis..

kepada abang RAM ku, serious..semua cerita anda memang penuh isi..tak merapu-rapu..memang thriller..yang penting unsur islamic tu ada...dan oleh kerana itu juga, semua koleksi novel hasil nukilan dan idea anda ada dalam almari rumah saya..saya tabik springgggggg sama anda...

0 comments:

Post a Comment