CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, June 27, 2011

mari makan kawan

assalamualaikum..apa khabar? haha..aku telah menggunakan bahasa baku.. *_* poyo lah!

hari ni dah selasa, aku tak sabar nak tunggu malam sebab aku nak tengok cerita ANNISSA kat TV3..



cerita dia secara keseluruhan macam cerita "Melayu" biasa..tapi yang buat aku rasa best sebab jalan cerita tu pasal kawan makan kawan..tu golongan jenis apa ek? karnivor ke omnivor ke herbivor? lepas tu aku rasa jalan cerita dia menarik sebab semua heroin dalam cerita tu aku tak minat..haha



kalau korang follow cerita ni,mesti korang rasa benda ni memang secara realiti nya terjadi..bak kata kawan aku, zaman sekarang ni tak payah lah ada kawan baik..sebab kawan pun sanggup tikam dari belakang. tapi itu pendapat masing-masing..bagi aku, tiada kawan, sunyi lah hidup...kawan baik, kawan yang sudi susah senang sama dengan kita..am i right?

o ya, tak sedar dah nak dekat hujung bulan 6. maksudnya dah dua bulan aku ambil kursus pengurusan rumah tangga dekat rumah aku ni. semalam lepas mandi, tengok rambut aku..phewittt! aku jumpa uban sehelai..gelabah gila..haha

dulu-dulu, akak aku bagi tau kalau dah ada uban maksudnya, malaikat maut datang melawat..haha,dada aku time tu dup dap dup dap, cuak kebebeh.. time-time tu juga rasa nak sembahyang taubat...tak tahu betul ke tidak..tapi, kalau ikut sains, tu maksud rambut dah mati ataupun rosak..haha.. apa-apa je lah =)..nak pergi makan..bismillah..

0 comments:

Post a Comment