CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, June 10, 2011

makan lagi

assalamualaikum, aku dengan kesalnya telah memusnahkan diet yang telah aku pertahankan hampir seminggu..terima kasih tidak terhingga kepada abang aku izul izat @ ijat domok yang menjadi punca musnah diet aku..i love u..hahaks

ok, semalam pergi makan nasi arab damsyik dekat seremban..pergh!!!! melampau tahap kekenyangan kita orang..nasi dia melambak-lambak..tapi yang penting sedapppppppppppppp!



yang best restoran ni, kita boleh pilih nak duduk dekat kerusi atau dudk bersila ala-ala arab..



nama pun kedai makanan arab, dia punya menu pun dalam arab campur bahasa melayu..



kitaorang order nasi beriani arab lauk ayam...



dengan nasi beriani arab lauk kambing...



campur pulak dengan roti syam..pergh..lembut gilo roti ni..kari dia pun best..
air pulak kita orang ambil jus mangga pure dengan teh pudina..huhuhu..memang terkena kejutan budaya perut aku semalam.. =P

korang pun boleh try..memang berbaloi..setiap hari buka kecuali hari selasa..aku pun tak tahu why? hahaha..

ok, nak ampai baju, lepastu lipat baju, lepastu bersihkan badan kucing..lepastu bla.bla.bla..sampai la aku tak larat, baru aku mandi...jumpa lagi..

3 comments:

SyuhadaHasbullah said...

dayah....wawawa aku da lame teringin nak makan bende ni dayah...siang die bukak eh?sedap eh weh?wuawuawua...

hidayah dzulkifli said...

pergi la syu makan..sodap!!!
siang pun dia bukak..ta slp aku 11 ke ats..kita g makan reramai pun best =P

SyuhadaHasbullah said...

wah menarik tuh weh...tpi sekarang aku xcuti la tunggu la bulan 7 baru aku cuti midsem...haha

Post a Comment