CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, June 5, 2011

bila lina kawin

assalamualaikum...

hahaha..dah lebih 3 hari ta berblog walking., kerinduan pulak..
alhamdullilah dah selesai lina merangkap anak buah aku tu kahwin. sekarang dah dapat title baru...Puan Nur Dalina...uuuu..aku pulak bila lagi???

erm..aku jadi serba salah bila aku tak pakaikan inai dekat jari dia seperti yang dijanjikan... lepastu pulak, aku sampai dia baru je selesai akad nikah..lagi berbulu dia kat aku...

p/s: hidayah dzulkifli adalah budak gilo + jahat...

tapi nasib baik aku pandai pujuk..lagi pun, aku kan mak sedara dia, mana boleh marah-marah aku..hahah

ok..kerja aku kat sana adalah :









haha..ikutkan..banyak lagi gambar gedik, dengan satu family besar lagi best..tapi malas nak upload..walauapapun, pengantin perumpan..u look superb! i like...

tapi, baju hitam putih kau pakai lagi cantik..



pengapit lelaki kau pun handsome.. hahaha..

eh, jangan ingat aku bergambar je ek..ada banyak aku buat..malas nak show off.. =P

dari hari tu, semua sedara, sepupu, anak buah, mak-mak sedara semua kata badan aku naik..tu lah ayat paling tak best aku dengar...argh!!!!

0 comments:

Post a Comment