CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, September 2, 2010

sedih...

pagi-pagi lagi aku teringin makan madu...
mana nak cari kat kolej nih? kalau kat rumah ada je stok, sebab ayah pun suka makan madu..berkhasiat..

tadi berbuka aku makan nasi putih dengan ikan sembilang goreng sambal..bukan aku tak bersyukur, tapi lauk tuh aku tak boelh nak terima, ikan yang digoreng hangus masak berlada. Rasa dia, Allah je tahu..aku nangis bile makan nasi tuh..aku pun tak tau kenapa.

tapi dalam fikiran aku time tuh, aku rindu dekat rumah..kalau makan dekat rumah lagi best. menitik-nitik air mata aku. Nasib baik akak senior tuh pandai pujuk aku. dia cakap itu rezeki aku, itu yang tertulis, tak baik merungut...aduh,,,
sampai sekarang aku sedih..tak sabar nak balik rumah. =)

0 comments:

Post a Comment