CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, September 7, 2010

hai..hai..hai...
dah lebih tiga hari tak tulis dekat blog. lain rasanya, rindu sesangat...;)

Hari Sabtu hari tuh, alhamdulillah, aku dah selamat sampi dekat rumah. penat jangan cakap, balik rumah tengok ibu kurang sihat aku pun menjalankan tugas aku sebagai anak untuk siapkan makanan berbuka..masak simple saja..ikan tenggiri masak asam, sayur goreng dengan rendang maman.

malam tuh terus jumpa nisa, dah lama tak lepak dengan dia..dan hari aku terus berlalu. Semalam pun aku seronok sebab shopping raya dengan ayah ngan ibu. Sempat juga aku cari blaus satu..

dan pagi tadi aku dengan seorang diri mengemas bilik aku sehingga lagi cantik, dan juga rumah aku. mana yang aku larat saja, aku buat. tapi banyak juga aku buat, dari kemas, vacuum, moping, lap tingkap ngan cermin, tukar cadar ngan langsir..dari pukul 9 pagi sampai 1 petang..lama kan??

tapi aku puas hati, sebab rumah dah bersih. Tinggal kerja sikit untuk kak ngah nanti..haha

tak sabar nak raya. tahun ni semua adik beradik aku ada sebab abang aku dengan isteri beraya kat sini..besok tengok anak bulan. tak sabar juga nak tunggu pengumuman raya...

0 comments:

Post a Comment