CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, September 3, 2010

aku tak sabar tunggu besok..

Besok dalam pukul 9 pagi, aku akan bergerak dengan langkah semangat balik kampung, sambil membayangkan keadaan Taman Indah yang aku rindui, di samping teman-teman aku yang dah pulang awal sebelum aku, menyambut aku dengan suasana tak sabar berhari raya..haha..

sangat meriah..aku betul-betul tak sabar nak balik. Baru lepas packing baju. Ingat nak bawa barang tak banyak, tapi...aku kan, mesti perfect, barang pun kena perfect..weeee ;)

Sekarang ni bosan dalam bilik, most of my roommate dah balik tadi. yang tak tahan, budak KL blk dulu, macam rumah jauh sangat..Ingatkan nak balik hari ni juga, tapi membayangkan terminal one dekat Seremban yang sesak, lagi-lagi time budak cuti sekolah, aku prefer balik lambat dari berhimpit-himpit. Biar lambat, asal selamat.

Rindu dekat minah dengan odah..kucing 2 ekor tu pun mesti rindu kat aku. aku ada problem sekarang ni, kamera aku rosak. Sedangkan baru beli bln lepas, dah rosak. aku pun tak tahu apa prob, tengah tengok gambar, tetiba skrin jadi warna putih. sampai sekarang tak elok. ingatkan nak guna time raya, hish...macam mana nak jawab dengan ayah..harap-harap sebelum raya aku boleh elok kan kamera tuh..

apa pun, tak sabar menanti besok..

0 comments:

Post a Comment