CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, July 7, 2010

sem baru..

dah lama tak buka blog..
Sem baru yang rasa lain sebab kehadiran junior baru. Ada yang ramah ada yang pemalu.
Hari ahad hari tu ayah yang hantar. Terima kasih kepada ayahku kerana sudi hantar sehingga selamat sampai..

Aku tengok sem baru ni aku kelas lain. Sungguh aku rasa tak selesa. Nasib baik ada pika. Dan terima kasih sesangat kepada koordinator baru sebab bagi juga aku ngan pika tuka kelas.

Sem baru ni, aku sem final. Harap everything going smoothly..aku rindu budak kelas sem lepas. Semuanya satu kepala..tadi sempat pegi minum pagi dengan diaorang, teringat time sem lepas. Tapi at least kurang rindu..

Sekarang ni rindu plak dekat rumah..hai..macam-macam..Ya Allah. please give me strength..

0 comments:

Post a Comment