CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, July 10, 2010

Puas hati


Sob..sob...
Hari ni semua benda aku nak buat tak dapat.
Memang heppy dapat pegi Times Square jalan-jalan dengan budak bilik yang rapat dengan aku. Tapi hari ni plan inagt nak tengok movie eclipse, tapi penuh tiket and sold out. Hancur hati nak tengok cerita tuh. Lepas tu decide nak shopping kasut..tapi, ARGH!!!, semua yang aku minat tak da size aku.Tensionnya ya Allah, tuhan je tahu. Penat badan cari kasut aku. Member lain shopping best gila.Mana yang tak menyempat, terus pakai.

Then ingat nak shopping baju. Semua shop aku masuk. Tapi hampir semuanya aku tak minat.
Last-last aku pegi kedai Bossini. Mula-mula memang tak berani nak masuk, Bossini semuanya mahal. Tapi tadi ada offer dan aku rambang mata, aku beli 3 helai baju dengan harga RM40. Puas hati aku...

Dan besok ingat nak pergi karoke..tapi tak tahulah jadi atau tidak. Hari-hari keluar boleh pokai juga. Tapi alang-alang belum bizi dengan class baik enjoy kejap..

0 comments:

Post a Comment